måndag 30 januari 2012

Modern Man use TrackTimer

Alla som påstår att jag är en bakåtsträvande äldre gubbe har fel! Nu pensionerar jag min svarta anteckningsbok som jag skrivit upp olika motorinställningar i sedan Hedenhös tid och blir en modern man som sitter och knäpper lite avmätt på NipponPippon som jag har en liten ställning till ovanpå tanken  medans jag väntar på min tur att starta.

Tack Torkel för programmet, det här ska alla som tävlar seriöst med motorcykel ha, hur många gånger har jag inte undrat vad vi hade för inställningar förra året när vi var på den och den banan.

Anyone who claims that I am a reactionary old man has been wrong! Now I retire my black notebook that I've written up the different engine settings then Hedenhös time and becomes a modern man who sits and snaps a little stiffly on the computer that I have a small position on top of the tank while I wait for my turn to start.


Thanks Torkel for the program, this will all seriously who competision with motorcycle have, how many times I have wondered what we had for the settings last year when we come to a track.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar