måndag 23 januari 2012

Konstig dröm

I natt drömde jag att jag skulle riva en Triumphmotor, den hade 4 stötstänger en i varje hörn av toppen. Varje stötstång hade en egen drivning från vevaxeln. Nu hade skiten gått sönder och när jag lyfte av kåpan över toppen så rasade det delar över hela golvet, fjädrar och småpryttlar, samtidigt kom Bill Nilsson in i garaget och skrattade, han berättade att den där motorn var omöjlig att laga.
Jag ska ska sluta att läsa om Bison innan jag går och lägger mig.

Last night I dreamed that I would repair a Triumph motor, it had four pushrods one in each corner of the top. Each push rod had a separate drive from the crankshaft. Now the shit has broken down and when I lifted the cover over the top so raged the parts all over the floor, springs and small things, while Bill Nilsson came into the garage and laughed, he told me that the engine was impossible to repair.
I'm going to stop reading about Bison before I go to bed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar