torsdag 26 januari 2012

Isracing på Vågen 1995

Vi hade ett klubbmästerskap på Vågen utanför Stadshuset en solig vårdag med massor av publik, Roland kämpade och slet med startgrind och bilbatterier.
I ledningen är Per Olnils, jag tvåa och min bror Sven-Erik sist, alla tre boende i Edstuga på den tiden. Jag ser att vi har bakhjulsfjäring nu och Per har en Cagiva crossgaffel fram, jag åker på Mats cykel, min hade säkert gått sönder.

We had a club championship on a little sea outside the City Hall on a sunny spring day with lots of audience, Roland fought and struggled with the starting gate and car batteries.
The the lead is Per Olnils, I was second and my brother Sven-Erik Finally, all three living in Edstuga at that time. I see that we have the rear wheel suspension now and Per have a Cagiva motocross fork, I go on Mats bike, my bike was broken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar