fredag 27 januari 2012

Avgastemperaturmätare i reserv

I dag så fick jag en påminnelse från förbannade Posten om att jag inte hade hämtat ut mitt paket med en avgastempmätare, dom har inte skickat ut någon avi tidigare. Tidigare i dag tog jag kontakt med min leverantör av kepsar och han hade skickat dom för flera veckor sedan med Posten och fått tillbaka dom, jag har inte fått någon avi, nu skulle han skicka kepsarna till min arbetsplats, fungerar det inte så får vi köra med budfirma, vi har hämtning av budfirma 3 gånger om dan på jobbet för A-post kan ta upp till 2 veckor inom Stockholm, man blir vansinnig!
Today I received a reminder from the Post Office that I had not picked up my package with an exhaust temp gauge, they have not sent out any avi before. Earlier today I contacted my supplier of caps and he had sent them several weeks ago by mail and received them back, I have not received any avi, now he would send the caps to my workplace, this does not work then we run by courier service, we do three times a day on the job for first class mail can take up to 2 weeks in Stockholm, you get mad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar