tisdag 31 januari 2012

Hotell i Wendover

Det börjar att bli hög tid att försöka att boka hotell för den som tänker försöka att bege sig till Bonneville i år, jag tror att det är omöjligt att boka från Hotels.com, alla Hotell i stan chockhöjer sina priser under SpeedWeek utom The Best American Value, men där är det omöjligt att få ett rum första dagarna. Mitt enda tips förutom att sova gratis i tält är att ta ett dyrt rum på Red Gartner över helgen och sedan leta bland småhotellen, själv har jag en stående bokning på det billigaste, men jag är ju så trevlig som ni alla vet att föreståndarinnan ville att jag skulle stanna och börja att arbeta där....

It starts to become high time to try to book a hotel for those who will try to go to Bonneville this year, I think that it is impossible to book from Hotels.com, all the hotels in town shock raises their prices during Speed ​​Week in addition to The Best American Value, but where it is impossible to get a place on the first day. My only advice except to sleep for free in a tent is to take an expensive room at the Red Gartner over the weekend and then search among small hotels, self, I have a standing reservation at the cheapest, but I'm as nice as you all know that the superintendent wanted to I would stay there and begin to work for her ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar