lördag 16 mars 2013

Sven och Tybergarn blir glada

Nu har jag bytt plats, mina grannar Sven och Tybergarn blir glada, min plats har en benägenhet svälla ut åt alla håll, jag förstår inte hur det går till.

Now I have changed places, my neighbors Sven and Tybergarn get excited, my place has a tendency to swell out in all directions, I do not understand how it works.
Längst in under all bråte hittade jag en ismotor med lättad vev och igensvetsad topp, ska försöka att få tid till den någon vinter, projektet färdigställdes precis i slutet av min eländiga iskarriär så jag hann bara prova den en gång, den gick skitdåligt då.
At the bottom under all the junk I found an ice engine with a lighter crankshaft and welded top, will try to make time to work with it some winter, the project was completed just at the end of my miserable ice racing career so I could just try it once, it was crappy then.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar