onsdag 27 mars 2013

605cc vevpartiet är klart!

Samt att toppen till 350cc-motorn börjar att bli klar, återkommer med bild senare. Ska till Hälsingland i påsk och titta på Mats S baksving som han har till salu.
Bara 500 dagar kvar till den ska vara klar det börjar att bli bråttom nu!

605cc crank is done, And to top the 350cc engine starts to become clear, come back with a picture later. Should the Hälsingland in Easter and look at Mats S backswing as he has for sale.
Only 500 days left until it will be ready, it starts becoming a hurry now!

3 kommentarer:

  1. Jag känner mig något förvirrad. Ska Du köra nån slags klass på + 600cc och samtidigt satsa på världsrekord i 350cc? Det som förbryllar mig ytterligare är att Du ska köpa en sving i Hälsingland. Innebär det att du ska sätta nån slags rekord i hojlängd? Ja frågorna och nyfikenheten hopar sig , men eftersom Du inte ska äntra det stora fågellandet väster om Norge förrens om 500 dagar så antar jag att svaren kommer att dyka upp understundom.
    /Tomas

    SvaraRadera
  2. Bryter in med lite ofattbart. Köpte en Jawa speedway oljepump. Hur funktionstestar jag den? Och hur renoverar jag den ifall den skulle vara sliten?

    SvaraRadera
  3. Jag hade lämnat den till Kjell Berg så kontrollerar han den för en mindre summa, betänk vilken katastrof om den inte pumpar rätt, en del saker ska man inte fippla med själv.
    Lazon
    350-motorn är en rolig grej bara för att se om det går, för att slå rekord med den så måste vi köra 102 mph med cykeln vi använder nu, svingen jag hämtade var ingen Bollnäs-sving utan en Hondasving

    SvaraRadera