fredag 22 juni 2012

Lådan landar lördag

Så på måndag får stackars Jim börja att leta vilken av alla Fedex ställen den finns på, det finns säkert 20 st i Seattle. Jag är så snål så han får sköta tullen också, det brukar kunna bli en del problem.
För två år sedan skickade jag en motor i delar och min fina cuts till Salt Lake City med MartinAir, när jag skulle hämta ut den, så ruskade dom bara på huvudet och hade ingen aning vart den var, fick rådet att ringa Holland! Efter en timme med efterforskning så visade det sig att lådan skickats till San Fransisco och körts med lastbil till Salt Lake, när jag väl hittade den så stod den på högkant, tack och lov hade cutsen hamnat överst.
The box lands Saturday, So on Monday poor Jim begin to look which of all Fedex places it is on, there is probably 20 places in Seattle. I'm so mean, so he has to tend customs as well, it tends to be some problems.
Two years ago I sent an engine in parts, and my nice cuts to the Salt Lake City with Martinair, when I went to get it out, so they just shook their heads and had no idea where it was, was advised to call Holland! After an hour with search and it turned out that the box was sent to San Francisco and traveled by truck to Salt Lake, once I found it as it stood on end, thankfully had the cuts ended up on top.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar