fredag 1 juni 2012

4370:-

För att skicka Amerikakofferten till Seattle, det var inte farligt, jag hade ställt in mig på mellan 10 och 15 tusen, fan den väger 120 kg.
Man får inte skicka motorer eller växellådor, egentligen inte motordelar i huvud taget, men jag brukar plocka sönder allt i bitar och skriva motorcykeldelar bara, det har fungerat hittills, flyget är livrädd för oljespill, att hela lasten består av spritflaskor blandat med kläder, det struntar dom i.
http://www.aac.se/


$ 800 To send an American trunk to Seattle, it was not so much, I had guess $ 1,500 minimum, damn it weighs 120 kg.
You can not send engines or gearboxes, not really engine parts in the first place, but I usually pick apart everything in bits and write motorcycle parts only, it has worked so far, the flight is terrified of the oil spill, the entire load is made up of liquor bottles mixed with clothes.

1 kommentar:

  1. Wow, det var billigare än jag trodde, den länken sparar jag...

    SvaraRadera