onsdag 14 september 2011

Swedish Aero Welding

Idag var jag och lämnade mina plåtbitar i Bromma.
Hasse Bergman blev inte arg när han fick se mina plåtbitar, jag är inte plåtslagare så det kan bli någon glipa att fylla igen.
Jag tror han flinade till lite, kanske var det för han fick en fin keps.

Today I was leaving my plate pieces in Bromma.
Hasse do not be angry when he saw my plate pieces, I'm not sheet metal workers, so there may be gap to fill.
I think he smiled a little, maybe it was because he got a nice hat.

2 kommentarer:

  1. Hur fort har du kört med din gamle ESO? (svårt manlig puffra förövrigt)
    En fråga till, vilken/vilka klasser kör du och hur går det?

    SvaraRadera
  2. 121,891 miles eller 194,731 km
    Klassen heter APS-PF 650cc, vilket innebär att ramen är altered, det sitter en kåpa på den (PS) (svetsskärmen, eller Babar kallade vi den), PF betyder pushrod och fuel. Vi har rekordet, hoppas att det är kvar efter World Finals i oktober, livet går ut på att vara med i rekordboken som trycks under vintern.

    Edstugaanders

    SvaraRadera