tisdag 27 september 2011

Precisionsstål i Stockholm

Jag är bortskämd, jag erkänner.
I dag skulle jag åka och köpa en bit 2541 hos Precisionsstål, jag blev betjänad av en ung kvinna som började att diskutera olika stålkvalitéer med mig, och jag fick erkänna, jag vet ingenting om stål, så fort jag ska ha en axel eller liknande så har Roland Jonsson eller Kjell Berg fixat till det, och när dom har pratat om olika kvalitéer med mig så har jag nog tänkt på något helt annat.
Inte nog att kvinnorna har brutit sig in i Wasaloppet, nu kan dom det mest manliga av allt, stål.

I'm spoiled, I admit.
Today, I would go and buy a piece of 2541, when I came in with Precision Steel, I was served by a young woman who began to discuss the different steel qualities with me, and I had to admit, I do not know anything of steel, as soon as I should an axle or similar so has Roland Jonsson or Kjell Berg fixed it, and when they have talked about different qualities with me, I've thought about something else entirely.
Now, women have broken into the Wasaloppet, and fix the most masculine of all, steel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar