söndag 18 september 2011

Då var det staget klart

Annars så gick halva dagen åt att försöka få Laverdan i åkbart skick, när jag åkte ut till Barkarby i dag så stannade den när det var 100 meter kvar, det enda som fungerade på den var baklyset, allt annat var dött! När jag skulle rulla den åt sidan så ramlade mina övre gaffelben som jag hade rättat ut och som var riktigt raka ur ryggsäcken och ett landade framför framhjulet och det andra bakom framhjulet. helt otroligt! Jag blev förbannad och rullade Laverdan över dom, så nu är ett krokigt igen. Jag tror inte det är meningen att dom ska få åka till Amerika, dom får stanna hemma, jag har andra gaffelben som inte krånglar på det här viset.

Otherwise, it was half the day trying to get Laverdan in working order, and when I went out to Barkarby today it stopped when it was 100 meters left, the only thing that worked was rear lamp, everything else was dead! When I would roll it aside so fell my upper fork that I was right out and that was really straight out of the backpack and one landed in front of the front wheel and the other behind the front wheel, which is incredible! Then I was pissed off and rolled over them, so now is one pipe not straight. I do not think it is intended they be allowed to go to America, they may stay home, I have other forkpipe, which is straight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar