tisdag 9 oktober 2012

Rekordet är klart!

Jag hittar ingen som slog oss!
Vi får nog vara med i rekordboken nästa år också.
Utan Jim som ständigt står med olja upp till armbågarna i minst 12 timmar om dan vet jag inte om det hade gått, inte på så kort tid i alla fall, fördelen med att vara två och ha olika åsikter är att jag själv lätt snöar in på att ett problem beror på en viss sak, när man är två och diskuterar problemen så får man olika infallsvinklar, när Rob är med så tillför han mycket han också, inte så mycket med bestyckning och tändning men med mycket annat, plus att Jim och jag slipper tänka på islådor, mat och sånt.
Ensam slår man inga rekord!

I can find no one who beat us!
Without Jim who constantly stands with oil up to the elbows for at least 12 hours a day I do not know if it had gone, not in such a short time at least, the advantage of being two and have different opinions is that I easily believe that a problems due to a certain thing, when you're two and discuss the problems you get different angles, when Rob is with so bring him a lot, he also, not so much with equipping and egnision but with much else, plus Jim and I do not think on ice boxes, food and stuff.
It is impossible to break records alone, damn hard anyway.

4 kommentarer:

  1. Att vara uppbackad hemifrån betyder nog väl så mycket det också.

    SvaraRadera
  2. Gratulerar allra vördsammast! Önskar jag varit där!

    SvaraRadera
  3. Jag lyfter på gubbkepsen och bugar. Det är kul och lite spännande att föja en envis hälsing och se honom lyckas. Det finns tydligen fler än Lillbabs, Snoddas och Bengt Åberg som Hälsingland kan vara stolta över.
    Fråga? Finns det nån klass för Albinmotorer?

    /Tomas

    SvaraRadera
  4. Motorklasserna delas in i kubik och stötstång eller inte stötstång, sedan är det bensin eller metanol/nitro, sist delas motorerna in efter turbo/kompressor eller utan.
    Visst vore det roligt att slå ett rekord med en svensktillverkad motor, Husqvarna kanske, eller Albin. Jag fegar och använder den bästa motorn som har tillverkats ESO!

    SvaraRadera