söndag 7 oktober 2012

ingvarlarsson@spray.se

Spar den adressen om du kanske kommer att behöva ett kåpglas tillverkat någon gång, han kanske hade tillverkat glasfiberskärmen som sitter fram på Laverdan också. Jag åkte över till honom i går med kåpglaset till Bonnevillecykeln han ska kopiera det, när jag hade 10 meter kvar så tvärstannade Laverdan, den har varit lite hackig på tändningen sista veckorna, nu var det slut, inte en gnista. Efter en timmes rotande bland alla vita kablar så hittade jag ett kabelbrott mellan spolarna och säkringen, han som byggde elsystemet en gång i tiden hade bara vit kabel. Nu gjorde det inget, solen sken och jag var på gångavstånd från hemmet, det hade kunnat vara på natten halvvägs från Bollnäs mitt i skogen i duggregn.
Saving the address you may will need a windscreen made ​​at some point, he might have made ​​fiberglass fender located on the front of Laverdan too. I went over to him yesterday with a windscreen to Bonneville bike he'll copy it, when I had 10 meters left so stopped Laverdan, it has been a bit bad on the ignition last week, now it was over, not a spark. After an hour of searching among all the white cables I found a broken wire between the coils and the fuse, he who built the electrical system at one time only had white cable. Now, did nothing, the sun was shining and I was in walking distance from home, it might have been the night halfway from Bollnäs middle of the woods in the rain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar