lördag 15 september 2012

KTM ist auch eine gute Motorrad

I dag så åkte KTM:en runt med mig på Arlanda crossbana, vem som bestämde vilka spår vi skulle åka i vet jag inte, banan var otroligt bra i alla fall, lagom blöt efter gårdagens regn. Framdäcket trodde jag att jag hade 2 kg för det slirade runt så hemskt men vid kontroll så hade jag bara 5 hg så det var bara orutinen som lyste igenom som vanligt. Det får bli crossträning på lördagarna frammöver.
Today we went KTM around with me at Arlanda cross track, who decided how I was going I do not know, the track was incredibly helpful in anyway, enough wet after yesterday's rain. Front deck, I thought I had 2 kg for the skidded around so terrible but when checking I had only 5 hg so it was just my bad knowledge shone through as usual. There should be cross training on Saturdays now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar