söndag 16 september 2012

Fotbollstävling

Passerade Solna Centrum per cykel i dag, 10 polispiketer 7 polishästar, en polishelikopter, poliser i sånt antal att det säkert inte finns en polis i tjänst någon annanstans i Stockholm. Jag fick verkligen belägg för min negativa inställning till slika tävlingar, Ingen har sett mig på en sådan tävling, och så kommer det att förbli.

Football contest
Passed Solna per cycle today, 10 police vans, seven police horses, a police helicopter, police in the number of things that it certainly is not a police officer on duty elsewhere in Stockholm. I really evidence of my negative attitude to such events, no one has seen me in such a contest, and so it will remain.

1 kommentar:

  1. Jag minns att jag var på en VM-final på Ullevi för en massa år sedan, Tony tog sitt första silver tror jag. Efter tävlingen när vi gick ut efteråt så stod det säkert 50 poliser uppradade helt utan något att göra, har ni sett speedwaypublik slåss någon gång?

    SvaraRadera