måndag 28 maj 2012

Varvräknare



Nu håller jag på att försöka att köpa en varvräknare från England med visare, dom har problem med min engelska, konstigt, eller hur Rob och Jim. Dom digitala blinkande åttorna har jag fått nog av, avgastemperaturmätaren har en förmåga att starta om sig var 10:e sekund så jag vill ha någonting med visare att vila ögona på under tiden den blinkar. Vi har förvisso 1 avgastemperaturmätare extra i år och jag har funderat på att montera bägge.
Now I am trying to buy a tachometer from England with the viewer, they have a problem with my English, strange, or how? Rob and Jim. The digital blinking eights, I have had enough of, exhaust gas temperature sensor has the ability to reboot itself every 10 seconds so I want a normal Indicators to rest my eyes on during this flashing. We certainly have an exhaust temperature gauge extra this year and I've been thinking about to install both.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar