lördag 19 maj 2012

Hojfolket.se

50cc pojkarna ringde och undrade om man kan ha rulle i stället för däck fram, och det går bra på en streamliner. Konstruktionen här tror jag fungerar så att det är sfäriska lager och rullen flyttas i sidled när du styr, det ser lite vanskligt ut tycker jag.
50cc boys called and asked if we could have roller instead of tires, and it goes well on a streamliner. The design here, I think works so that it is spherical roller bearings and moved sideways when you steer, it looks a bit tricky out I think.

3 kommentarer:

  1. Är det inte Nebolus Theorem #3? Den skulle jag vilja se fler bilder av under skalet!

    SvaraRadera
  2. Problemet är att Agnes har lånat min dator, hennes har gått sönder, så nu är min dator i hennes skola, få se när hon behagar ta hem den. Inte nog med elände, tjocktvn slocknade den också i kväll, två knytnävar en från höger sida och en uppifrån sedan gick den igen, men hur länge? Kan man köpa nya tjocktvapparater? Kanske Blocket?

    SvaraRadera
  3. Det är inte bråttom med bilderna men mycket intressant att se när den tiden kommer. Jack Costella kan verkligen få små maskiner med få hästkrafter att gå fort, han har verkligen något all lära ut. Förbaskat otur med olyckan med 7070. Smått är ochså billigare, i tillverkning, trimma och transporter. Genialt.

    Tjocktv's brukar ges bort gratis! Röda korset, Emmaus, Afrikahjälpen, reprisen, återvinningen eller vad det nu kan heta lokalt, brukar vara översvämmade av såna. En gratisannons under önskas kan ge effekt.

    SvaraRadera