onsdag 16 maj 2012

Blyersättningsmedel eller inte?

Var på Statoil för att tanka och köpa blyersättningsmedel i dag, slyngeln i kassan flinade och berättade att det utgått ur sortimentet, det ser fan ut som en livsmedelsaffär där nu, efter att jag skällt ut honom och försökt få han att tänka i mina banor, jag tankar på samma ställe som jag kan köpa blyersättning, kan jag inte köpa blyersättning så byter jag till ett annat bensinbolag, det fattade han inte, så i fortsättningen blir det att tanka på OK där hade dom i alla fall.
Sedan började jag att grunna om jag verkligen behöver blyersättning i en Laverda från 1968, det är aluminiumtopp och då borde det vara härdade säten, någon som vet?

I was on Statoil to refuel and buy lead substitute in the day, the boy at the counter grinned and told me that it no longer be available, it looks damn like a grocery store there now, after I scolded him and tried to get him to think in my courses, I thought of the place where I can purchase lead replacement, I can not buy lead replacement so I change to a different petroleum companies, that he made not so in the future it will be to fill up at a different petroleum companies where they have
Then I started to think if I really need to lead replacement in a Laverda in 1968, the aluminum top and then it should be hardened seats, does anyone know?

1 kommentar:

  1. Vart tog ordet service vägen på bensinstationerna, man får vara glad om kassapersonalen inte står och pratar i mobilen samtidigt som dom tar betalt, jag har varit med om det också, den macken besöker jag inte mer.

    SvaraRadera