måndag 22 maj 2017

Ramen klev in så snällt


Inte hade jag mätt fel heller. den blir fastbultad fram och bak samt på mitten av lådan för den är så lång.
Nu måste jag ta en kväll ledigt och fixa ett trivialt fel på LyxMercedesen, Svensk Bilprovning hade åsikter om handbromsens verkan för att hålla fordonet stilla, när jag försökte med att fråga vilken sida som var dålig så fick jag svaret att det var lika dåligt på båda sidor, så jag hade svårt att prata mig ur situationen.
The frame fit in the box
I did not measure any mistakes either. it is bolted to the front and rear of the center of the box because it's so long.Now I have to take a night off and fix a trivial error on the LuxuryMercedes, Swedish Motor Vehicle Inspection Company had opinions on the handbrake effect to keep the vehicle stationary, when I tried to ask which side was bad so I got the answer that it was just as bad on both wheels, so I found it hard to talk myself out of the situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar