onsdag 14 augusti 2013

140 mph i dag

Det var en rolig dag, i morse stoppade vi i 600 motorn med ny kolv och cylinder sedan satte vi oss i kön till start i säkert 35 grader i en timme, väl framme så hände något på banan så vår start sköts upp 5 minuter i mitt svarta skinnställ ser ni svetten tränga igenom på ryggen och ändå har jag ryggskydd!
It was a fun day, this morning we assembled the 600 engine with new piston and cylinder then we sat in the queue to start in 35 degrees for an hour, well under way, something happened on the track so our start was postponed 5 minutes in my black leather suit do you sweat penetrate the back and yet I have back protector!
När mina slavar kom och skulle hämta mig så slutade startmotorn på vår blå Ford att fungera, för att undvika en dyr bärgning så kröp jag under och demonterade eländet och Jim och Sven lyckades att få liv i den så vi tog oss upp till en reservdelsdelsfirma där vi fick tag på en ny. I morgon klockan sju försöker vi igen med ändå mer nitro i tanken.
When my slaves came and would fetch me so ended the starter on our blue Ford operate in order to avoid an expensive salvage so I crawled under and removed the misery and Jim and Sven managed to put life into it so we took us up to a spare part company where we got our hands on a new one. In the morning at seven o'clock, we try again with even more nitro in the tank.

1 kommentar:

  1. Översta bilden är precis vad jag föreställer mig att är essenser i hastigheten.

    Top photo is exactly what I imagine is the essences of speed.

    SvaraRadera