lördag 3 november 2012

204 kilo Suzuki

Skulle byta en bromsskiva på en Suzuki utan centralstöd i dag, fick bygga ett depåstöd då undersidan av motorn var fylld med en massa avgasrör överallt, jag har inte hittat en enda fläck på den här cykeln som är estetiskt tilltalande. Vi diskuterade om jag kört en japansk motorcykel i eftermiddag och jag trodde att jag aldrig gjort det men jag har funderat och det är fel, jag körde upp på en Kawasaki en gång i tiden. Would replace a brake disc on a Suzuki without a central stand today, was to build a depot support the lower part of the engine was filled with a lot of exhaust pipes everywhere, I have not found a single blemish on this bike that is aesthetically pleasing. We discussed whether I run a Japanese motorcycle this afternoon and I thought I'd never done it but I've been thinking and it's wrong, I took driving license on a Kawasaki once opon the Time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar