måndag 15 augusti 2011

Nu blir inte cylindern överhettad längre

Det regnade i går kväll så nu får vi åka över ett saltvattensdike för att komma ut till banorna, men det är Robs bil så det går bra. Idag har vi filat munstycken hela dagen, och äntligen så fick vi den att inte bli för varm, 2 kolvskärningar får räcka. Vi bytte ut Jawas originaldödmansgrepp mot ett jag hittade på Erlandssons Brygga som ska sitta på en båt och den slutade naturligtvis att fungera, så nu får vi använda den dåliga vi hade i fjol. Erlandssons Brygga är skräp! Jag fick skriva min första autograf i dag, det förevigades med högtidlig fotografering men jag får bilden senare annars hade det varit en given bild i dag. Resultatet i dag blev brara 107 mph men det var kraftig motvind och jag hade inte topspeed när jag passerade 1-milemärket, bara att få en timeslip kändes bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar