söndag 16 oktober 2016

Mercury switch

Det här gick inte heller bra, försökte beställa en sådan här från England men de får inte skicka hit, jag förstod nästan. Ska försöka att få dom att skicka till Olympia, där brukar dom inte vara så noga. Det ska vara till utskjutningen av fallskärmen, när jag faller omkull så ska den skicka ut skärmen, lägg märke till att jag skrev när och inte om....
This was not good, tried to order one here from England but they may not send here, I understood almost. Will try to get the sending to Olympia, where they usually do not be so picky. It should be ejection of the parachute, when I fall down so it shall send the parachute, notice that I wrote when and not if ....

5 kommentarer:

  1. Trodde sådana var mer eller mindre förbjudna nuförtiden.
    Kan du inte använda dig av tiltströmställare?

    SvaraRadera
  2. Jag hittade dyligt på internet, såg bra ut på bild, när jag fick hem dom så visade det sig att de var ca: 10mm höga, de tål nog inte värst mycket vibrationer.

    SvaraRadera
  3. Tillverka av rör och stålkula?

    SvaraRadera
  4. Eller maila Spinnin Wheel och fråga efter en sådan switch från en CBR600 eller annan.

    SvaraRadera
  5. Finns dom på motorcyklar? Jag har hört att de kan finnas på bilar som ska slå av insprutningspumpar om dom slår runt.

    SvaraRadera