fredag 10 april 2015

Jag har läst en bok!


Leif O lånade ut en bok som jag inte kunde låta bli att läsa, känner du någon som har den så låna den.
Burt byggde bara första streamlinern i aluminium, sedan vek han ner sig och byggde de tre efterföljande karosserna i glasfiber.

Leif O lent a book I could not avoid reading, do you know someone who has it so borrow it.
Burt built just the first streamlinern in aluminum, then he turned down and they built three subsequent bodies are made of fiberglass.

1 kommentar:

  1. Den köpte jag när jag var på World of Speed för 3 år sedan, har faktiskt bara bläddrat igenom den men så otroliga bilder och vilken historia om en mycket säregen person vars filmbiografi gjorde att jag kände att jag måste åka till Bonneville vilket jag numera gör varje år, fast Augusti är för tidigt för mig med jordgubbarna + att det är värre värme då så jag åker på World of Speed i mitten av September. Jo visst tändes gnistan redan när man läste om dina första äventyr i Ljusnan........ I fjol såg jag Bertils röda Saab som du kände, så tragiskt att han dog i somras men hans team körde den och jag fick bra kontakt med dem. Jag har filmklipp på den du kan se på min facebook sida + massa andra Bonneville & Amerikabilder: https://www.facebook.com/stefan.andersson.35574
    Jag tycker att du och jag ska berätta om Bonneville och visa bilder och filmklipp offentligt för att öka intresset att åka dit. Vi skulle fylla Godtemplargården i Alfta bara genom att marknadsföra en sådan kväll på Facebook........... Tjing från Färgklicken i Alfta

    SvaraRadera