måndag 20 januari 2014

Krökta rör

I kväll var jag ut och hämtade en massa böjda rör hos UCC. I Morgon ska jag till Herr Karling i Täby, hoppas att han inte genomskådar min slarviga natur, utan hjälper till att konvertera på insprutning på ESO:n.
Jag minns med fasa svetsaren som hjälpte mig för några år sedan, så fort jag kom in i hans lokaler med mina bristfälliga konstruktioner så fick jag en utskällning, till slut var jag tvungen att byta till en snäll svetsare med överseende.
In the evening I was out and picked a bunch of bent tubes at UCC. In the morning, I go to Mr Karling in Täby, hope he does not see through my careless nature, but helps to convert the injection on the ESO..
I remember with horror the welder who helped me a few years ago, as soon as I came into his shop with my flawed designs so I got a telling off, in the end, I had to switch to a kinder welder with indulgence.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar