fredag 10 januari 2014

En ovän för livet

När jag under mornarna tog min löprunda upptäckte jag en mekanisk verkstad som såg intressant ut, endast ett tak och Gunnebostängsel i stället för väggar, för att undersöka lite bättre vilka maskiner han hade svängde jag upp på infarten för att se bättre, genast anföll en liten elak hund med sylvassa tänder så det var bara att dra så fort det gick. Sedan blev det en sport att springa upp 2 meter på infarten för att sedan springa utav fan när hunden gick till anfall. Efter 5 dagar gick vi en kväll förbi verkstaden i mörker bland en massa andra människor, hunddjävelen kände igen mig fast det var mörkt och kom som ett spjut och försökte hugga oss i hälsenorna, sista dagen när vi skulle passera så skickade jag Katarina och Agnes 20 meter före och sedan småsprang förbi utan att titta på verkstaden, tro det eller inte men hunden kom som ett spjut, han hade stenkoll hur jag såg ut så när vi skulle passera en sista gång tillbaka så tog vi andra sidan av vägen, jag vek ner mig! Agnes försökte övertala mig att försöka att mata den med pizza men jag vägrade, han kan ligga där och spana efter mig.

When I am in the mornings took my jog , I discovered a mechanical workshop that looked interesting , only a roof and Gunnebo fencing instead of walls, to investigate a little better what equipment he had , I turned up at the entrance to see better , immediately attacked a small naughty dog with sharp teeth so it was just to draw as soon as it went then it became a sport to run up 2 meters at the entrance and then run out of hell when the dog went on the attack . After 5 days we went one evening past the shop in the dark among a lot of other people , the dog recognized me even though it was dark , and came as a spear and tried to stab us in the Achilles tendon , the last day when we would pass so I sent Catherine and Agnes 20 meters ahead and then hurried past without looking at the workshop , believe it or not but the dog came as a spear , he had a close eye how I looked so whenever we would pass one last time back so we took the other side of the road, I turned down me! Agnes tried to persuade me to try to feed it with pizza but I refused , he can lie there and look for me .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar