lördag 27 juli 2013

Gin och Tonic till frukost

I morse vaknade jag och var otroligt törstig, ragglade till kylskåpet för att leta något drickbart, grabbade en Ramlösa och halsade hela direkt, Smaken var lite konstig tyckte jag på en gång men är man törstig så är man. Efter en stund så insåg jag att det var en Gin och Tonic på burk jag druckit inte Ramlösa, tur att det inte var en vardag och jag hade kommit in på jobbet och luktat sprit redan på morgonen.
This morning I woke up and was incredibly thirsty, went to the fridge to find something to drink, grabbed a carbonated water and necked whole directly, the taste was a little weird, I thought at one time but you are thirsty then you are. After a while I realized that it was a Gin and Tonic in a can I not been drinking mineral water, lucky that it was a weekday and I had come in to work and smelled alcohol in the morning.
Det var bara att cykla ut till Laverdan för att plocka i hop det sista, uppstartningen tog nästan hela dagen men till slut brummade hon i gång, lägg märke till att det inte är någon oljepöl under motorcykeln fast den har gått en stund
It was just to cycle out to Laverdan to pick hop in its last start-up took almost all day, but eventually she started in again, notice that there is no oil puddle under the bike though it has warmed up for a while

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar