onsdag 3 april 2013

Hårda brev

Fick ett brev från Jim min mekaniker i dag, det är konstruerat av en 1,5mm plåt som är vikt på mitten och igensvetsad, inte bara punktad utan helsvetsad. Undrar vad som är däri, jag har inte rondellen hemma i lägenheten, så det får vänta till helgen. Tänk er tullen när dom fick se brevet. Jag måste prata med Jim, han har varit i sitt garaget för mycket nu....

Hard letters
Got a letter from Jim my mechanic today, it is constructed of a 1.5 mm steel sheet that is folded in half and welded, not just dotted without seam welded. Wondering what's in it, I do not have metal cutter in my apartment, so it will have to wait for the weekend. Imagine Customs when they saw the letter. I have to talk to Jim, he's been in his garage to much now ....

1 kommentar:

  1. Tycker mig se att innehållet skall vara "Documents". I så fall hoppas jag dom är eldfasta :)

    SvaraRadera