onsdag 24 april 2013

Gaffelrivning

Nu har jag rivit ner den tänkta streamlinergaffeln, vad mycket skrot tillverkarna stoppar i gaffelrören nu för tiden, det var bättre förr, och då förstod man hur det fungerade också. Jag minns när upp och nergafflarna kom och jag gick riktigt bet på ett gaffelben så jag åkte till en mc-handlare väster om Bollnäs så dom fick titta på det. Efter en vecka åkta jag tillbaka och frågade hur det hade gått. -Gaffelbenet ditt ligger i skrotlådan, svarade dom!
Now I have taken apart the imaginary streamliner front fork
what a lot of scrap manufacturers put in fork tubes these days, it was better before, and then you understood how it worked, too. I remember when upsidedownfrontfork came and I was unable to repair a fork so I went to a motorcycle dealer west of Bollnäs so they had to watch it. After a week, I'm genuine back and asked how it had gone. Fork-leg your lies in our scrap box, they responded!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar