onsdag 27 februari 2013

Johann Mühlegg och jag

Det är bäst att erkänna innan Janne Josefsson knackar på.
Jag körde med 15% Acethon under 3 isracingtävlingar, Motorn gick faktiskt bättre, problemet var att man fick ställa sig och varmköra så lukten inte kändes av övriga tävlande, avgaserna luktade bränd målarfärg, lukten har jag märkt i depåér även efter mitt fuskande. Mitt enda försvar är att mina motorer aldrig gick något vidare, förlåt.
Johann Mühlegg and I
It is best to admit before Janne Josefsson tap.
I drove a 15% Acethon for 3 ice racing competitions, engine was actually better, the problem was that you had to stand and warm up so the smell was not felt by the other contestants, the exhaust smelled burnt paint, the smell I've noticed in custody even after my cheating. My only defense is that my engine never went well, sorry.

2 kommentarer:

  1. Fy skäms. Men å andra sidan varför köra med aceton om skiten går sämre? Min fru använder det för att avlägsna nagellack.
    /Tomas

    SvaraRadera
  2. Jag tror hästkrafterna ökade med 4-5 stycken, skäms på mig!

    SvaraRadera