lördag 7 juli 2012

Isracingdrömmar

I natt började det igen, jag drömde att Agnes hade börjat att köra isracing och hon hade problem med fästet på bakhjulet, jag rekommenderade henne att gå ned med lufttrycket till 9 hekto hon är ju bara 11 år, själv skulle jag till Ö-vik på tävling och räknade ut att jag skulle komma hem klockan tre på måndagsmorgonen och börja att jobba vid åtta, jag måste söka psykologhjälp.
Last night it started again, I dreamed that Agnes had started to run ice racing and she hae problems with the rear wheel, I recommended that she go down with the air pressure to 9 pound, I myself would to örnsköldsvik on the race and figured that I would come home at three on Monday morning and start work at eight, I had to consult a psychologist.

1 kommentar:

  1. Usch fy fan vad störd Du måste vara. Verkar som Dina drömmar pendlar mellan ökenhetta och is jag skulle nog anlita en drömtydare om jag vore Du. Håll dig bara borta från våta drömmar så kanske det löser sig
    /Tomas

    SvaraRadera