lördag 24 mars 2012

SRS problem

En ilsket röd lampa har lyst på instrumentbrädan det sista halvåret, den har att göra med krockkudde och sånt, hade jag varit infödd stockholmare hade jag satt svart tejp över den, men envisa edstugabor letar felet och tur som en tokig så hittade jag ett kabelbrott under förarstolen i dag, snart är det besiktning, usch!!

An angry red light has shone on the dashboard the last six months, it has to do with airbags and stuff, I would have been a native of Stockholm, I had put black tape over it, but persistent Edstuga lives looking error I found a break in the wire under the driver's seat today, soon it's inspection.

2 kommentarer:

  1. En 08a hade kört den till verkstad eller skroten, genast, på en gång :)
    Köra runt med icke fungerande krockkudde i Stockholm är förenat med livsfara, det finns så mycket inflyttade stollar som inte kan köra bil :D

    In short; no one in Stockholm would dare to drive around in a car with a malfunctioning airbag. There are too many nonresidentials driving around that should not be operating any heavy equipment other than maybe tractors :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag åker bara mellan Ulriksdal och Barkarby, den vägen hittar Stålsvinet själv, hoppsan en gång i kvartalet åker jag till BAS Motor också, jag glömde det. Så så mycket stolleprov i trafiken hinnar då inte jag med.

      Radera