söndag 26 februari 2012

Donovan

http://www.donovanengineering.com/History/History.html

Kommer ni ihåg Start & Speed på 70-talet, Donovan finns ännu, annonsen hittade jag bak i rekordboken. På deras hemsida finns en länk till fina gamla racingbilder, en bild föreställer en ung dam med namnet JoAnn Reinolds, undrar om det är samma lite äldre dam som hjälper mig med anmälningsblanketten, hon heter JoAnn Carlsson, jag måste fråga henne till hösten.
Remember the Start & Speed ​​a Swedish newspaper in the 70's, Donovan's even, the ad I found in the record book. On their website there is a link to the fine old racing images, an image depicting a young lady named JoAnn Reinolds, wondering if it's the same lady who helps me with the application form, her name is JoAnn Carlson, I have to ask her in August.

1 kommentar:

  1. Som gammal proggare och amatörhippie så minns jag mest den Donovan som på 60talet skulle vara GB/scotlands svar på Dylan men som inte nådde riktigt ända fram. Han hade en mindre hit med låten "Sunshine superman" Javisstja jag glömde nämna att jag var flitig läsare av Start/Speed oxå och kommer ihåg namnet Donovan därifrån. Ses vi på collection på lördag? Man hinner till E-tuna för SM finalen efteråt.
    /Tomas

    SvaraRadera