söndag 10 december 2017

The ``Bollnäs Way``

När allt skiter sig brukar jag köra The Bollnäs Way, stötdämparen till sidovagnen fungerar inte, när jag hade den horisontellt då blev den en cykelpump. Först borrade jag upp ett litet hål och sköljde ur den illaluktande sörjan som fanns i den, sedan provade jag med en dyr Öhlinsgaffelolja men det blev för lite retur då provade jag ATF-olja men den blev inte heller så bra, så till sist blev det bakaxelolja, nu har jag den returen jag vill ha!
When nothing works, I usually do The Bollnäs Way, the shock absorber for the sidecar does not work, when I had it horizontally, it became a bicycle pump. At first I drilled a small hole and rinsed out of the smelly oil that was in it, then I tried with an expensive Öhlins fork oil but it did not work well, I tried ATF oil, but it did not get any good either, so it had to be a rear axle oil, Now I have the return I want!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar