onsdag 16 augusti 2017

Två krascher

Det är något konstigt med streamlinern, första försöket så gick det bra att hålla balansen när jag fällde upp skidorna men efter 50 meter så började den svängar så det blev en krasch- Andra försöket trodde jag att jag körde för sakta första försöket  så jag fällde in skidorna när jag lagt i tvåan och då gick det säkert 70km lik förbannat så svängde den ikull efter 350 meter, vi måste försöka en gång till med kortare gaffel så vi ser hur den reagerar.
There is something strange with the streamline, the first try, it was good to keep the balance when I folded the skis but after 50 meters it started to swing so it became a crash. Second try I thought I drove for the slow first try so I fell in The skis when I put in two and then it certainly went 70km equally pissed off, so it swung after 350 meters, we have to try again with a shorter fork so we can see how it re

4 kommentarer:

  1. ..men visst körde du väl "tuben" i Sverige ! J.Sanghirun

    SvaraRadera
    Svar
    1. På asfalt, men det är nog en hemskt skillnad, här är det guppigt och det blåser nästan jämt.
      Vi kallar den wobblern.

      Radera
  2. Har du liknande problem som Charlie Karling hade i början. Avgaspulserna gjorde att hans drakbike svängde...tills ha riktade om avgasrören 😎

    SvaraRadera
  3. Det är nog mer problem, Vid start fungerar allt när jag tar upp skidorna, men efter några sekunder känns det som jag kör på is, den bara störtdyker, det får bli en sidovagn av henne.

    SvaraRadera