torsdag 30 oktober 2014

Vår metanolvälgörare

Hittade en bild på Steve från England på nätet, när tävlingarna är slut brukar han skänka sin överblivna metanol till oss, det har blivit en plojgrej nu, så fort jag ser honom frågar jag om han har någon metanol att skänka oss. I år så träffade vi honom vid hotellet och började diskutera växellådor, han kör med en Japan-låda och Triumph-motor och när jag nyfiket frågade vilken så tror jag han sa att det var en Suzukilåda. - Men hur har du fått till det med själva växellådshuset frågade jag. -Men det är bara att fräsa ett, svarade han, då avslutade jag diskussionen och drog mig sakta bakåt.

Found a picture of Steve from England on the Internet, when the races are out, he usually donate their leftover methanol to us, it has become a thing now, whenever I see him I ask if he has a methanol to give us. This year we met him at the hotel and began discussing gearboxes, he runs with a Japan-box and the Triumph engine and when I curiously asked what I think he said it was a Suzuki Box. - But how did you get into it with the gearbox housing I asked. But it's just to mill one, he replied, when I finished the discussion and drew me gently

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar