tisdag 17 juni 2014

Jag intygar att jag är en slarver

Det har blivit lite för många motorcyklar som jag äger och varje år dimper det ner en räkning på registerhållningsavgiften, den är inte dyr men nu försöker jag avregistrera cyklarna som står i USA. Av meddelandet från Transportstyrelsen framgår att jag ska skicka in registreringsskylten eller intyga att jag är en slarver som har tappat bort den.
There have been too many motorcycles that I own and every year it arrives down a bill for the registration fee, it is not expensive but now I'm trying to drop the bikes standing in the United States. The communication from the Transport Agency shows that I should submit the license plate or certify that I am a slob who have lost it.

1 kommentar:

  1. Pappren kan du väl använda / sälja även om cyklarna finns "over there"?

    SvaraRadera