torsdag 24 april 2014

Är det jag?

Dagens Arbete damp ned i dag, på sid 22 finns en bild som kan föreställa mig efter en isracingtävling i Östersund för en hel massa år sedan. Efter tävlingen kom ett fruntimmer fram och ville ha med mig ut på isen för att knäppa lite bilder, själv tyckte jag nog att det var lite konstigt, men vad gör man inte för konsten. Nu kanske 400.000 Metallare, Grafiker och Pappersanslutna har en tidning hemma där Jonsson står på knä i andra böj i Östersund en mörk januariafton.
The newspaper Today's Work tumbled down today, on page 22 for an illustration can imagine after a ice racing competition in Ostersund for a whole bunch of years ago. After the contest was a lady up and wanted me out on the ice to snap some pictures, I found myself enough that it was a bit strange, but what do you do for art. Now maybe 400,000 metallers, Graphic and Paper Connected a newspaper at home where Jonsson kneeling in second bend in Östersund.

2 kommentarer:

  1. Visst är det Du. The one and only.

    SvaraRadera
  2. Jag var rädd för det, det har kunnat att vara någon annan stackars isåkare,

    SvaraRadera