söndag 16 mars 2014

Grattis Stefan!

Stefan måste ha hållit på med isracing i över 30 år nu, han är nog 56 år tror jag, Posa börjar att sacka lite nu och tog silver 66 år gammal, Grattis!,  tack och lov så tog en endast 16 år gamla Ove Ledström bronset, så det finns äntligen lite nya förmågor.
Stefan must have been doing ice racing for over 30 years now, he's probably 56 years I think, Posa starts to lag a bit now and took the silver age of 66, congratulations!, Thankfully, it took only a 16 year old Ove Ledström bronze , so there is finally some new abilities.

4 kommentarer:

  1. Visst var det en bra final? Oves första heat var otroligt. Man stod bara och gapade. Hur många finaler har du själv åkt?

    SvaraRadera
  2. Ingen!
    Om man inte räknar dom gånger jag stod banreserv, enda gången jag var kvalificerad bröt jag benet några veckor före.
    Det blev en följetong varje sm-kval så hände något, kolvras tappade förgasare eller annat, jag var en riktig medioker serieåkare!

    SvaraRadera
  3. Aj då! Jag har ju för mig att jag sett dig på Studan. Kan blanda ihop dig med Olnils.

    SvaraRadera
  4. För Fan, Ludde! Blanda inte ihop mig med den drummeln!

    SvaraRadera