lördag 8 februari 2014

Dyna 4000

Jarmo har beställt insprutningen hos Hilborn, nu blir det problem, han undrar en massa frågor om tändningen, Dyna 4000 eller  Dyna S, jag tror det blir bäst att erkänna att jag har ingen aning, det enda jag vet, är om PAL-magneter, från forntiden, det var knappt jag fattade hur dom fungerade. snälla läsare hjälp mig!
Jarmo has ordered the injection of Hilborn, now there will be problems, he wonders a lot of questions about the ignition, Dyna 4000 and Dyna S, I think it will be best to admit I have no idea, all I know is if PAL magnets, from the past, it was barely I understood how they worked. Readers please help me!

2 kommentarer:

  1. Såg det här på Ebay, kanske intressant. Eller inte. http://www.ebay.com/itm/Jawa-ESO-engine-pistons-2-valve-4-valve-speedway-NEW-/281262297783?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item417c8a12b7&vxp=mtr

    SvaraRadera
  2. En kolv från Cody Racing kostar förvisso 232 dollar men jag har nog mängdrabatt där, att krångla med St Petersburg känns lite jobbigt...
    Tändningen håller Jarmo på att undersöka vad vi kan ha, när jag inte förstår vad han menar skickar jag frågorna vidare till Charlie så förklarar han på ett pedagogiskt sått så även en novis som jag förstår.

    SvaraRadera