måndag 2 april 2012

Den första och den sista sadeln?

I kväll har jag bara sprungit runt och letat kontaktlim, den finns någonstans, jag passade på att ta en bild på min första sadel jag byggde någon gång i slutet av 60 eller början av 70-talet, klädseln är en gammal vaxduk och underredet en bräda, jag vågar inte titta vad jag har använt som stoppning.

Tonight, I just ran around and looked for contact adhesives, it exists somewhere, I took the opportunity to take a picture of my first saddle I built some time in late 60 or early 70's, clothing is an old wax cloth and a base board, I dare not look what I've used as padding.

2 kommentarer:

  1. Verkar som motormännen från Hälsingland äfr plattarslade

    SvaraRadera
  2. Det var många år sedan vi hade runda fina gossstjärtar.
    Nu när du har gett upp planerna på att få trehjulingen klar till sommarens kulle det inte vara på sin plats att låna mina engelska hjul och krymp och sträck och bygga ett aluminiummonster? Hyran på årsbasis är väldigt fördelaktig. jag har dåligt med plats att magasinera grejerna

    SvaraRadera