The strange with the front was gone, now it was engine trouble, instead, the first time you came off the injector from the cylinder and I thought the noises I heard depended on it, we curled up there on and tried again, same noise, it eat as taps with too little ignition we checked the ignition, but nothing wrong, then test drove the pits and discovered a massive läckacke in bakant of the cylinder head gasket, it was just to pack up and go home. But the engine was still 130mph with 180 degree leakage, it is not bad, lucky that it was not in the forefront of which had struck fire. There are lots of hstkrafter when it is tight. I can add in fourth grade when I want and just pull, it comes from very low revs.
lördag 20 augusti 2016
I dag hade de släpat banan
De konstiga med framdelen var borta, nu blev det motorproblem i stället, första gången så lossnade injektorn från cylindern och jag trodde missljuden jag hört berodde på det, vi skruvade dit den och försökte igen, samma missljud, det ät som knackningar med för lite tändning, vi kollade tändningen , men inget fel, då provkörde vi depån och upptäckte ett massivt läckacke i bakant av topplockspackningen, det var bara att packa ihop och åka hem. Men motorn gick 130mph ändå med 180 graders läckage, det är inte dåligt, tur att det inte var i framkant för då hade den slagit eld. Det finns massor med hstkrafter när den är tät. Jag kan lägga i fyran när jag vill och bara dra, den kommer från väldigt låga varvtal.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Har det hänt något - inga uppdateringar...
SvaraRadera