Besiktningen gick inte bra i år, jag hade flyttat kranarna från tanken där dom är nästintill omöjliga att använda till en plats där jag kan knuffa på dom med knäet om jag vill, tyvärr hade jag inte läst på i regelboken att slangarna ska vara brandsäkra till första kranen. Vi har hittat brandsäker slang som är avsedd för tändstiftskabel som vi hoppas att besiktningsgubbarna gillar, vi trodde vi skulle ha en vilodag i morgon men halva dagen går nog åt till det här problemet och pappersarbete som inte hanns med i dag, men motorn startade och gick bra det är huvudsaken.
The inspection did not go well this year, I had moved the taps from the tank where they are almost impossible to use at a place where I can push on them with my knee if I want to, unfortunately I had not read in the rulebook that the hoses must be fire resistant to first crane, we have found fireproof hose specially designed for spark plug cable, which we hope to tecknical men enjoy, we thought we would have a rest day tomorrow, but half the day disappears enough for this omission and paperwork that is not overtaken by the day, but engine started and went well it's the main thing.
Härligt att se saltea bilder!Nu håller jag tummarna för nya rekord!
SvaraRadera