Jag måste ha ett kedjeskydd och folk påstår att en CBR 600 från 97 inte var så stabil så jag byggde kedjeskyddet i 2mm chromemolly, det blev ett på andra sidan också. Framdelen är äntligen hos HGB Welding för slutsvetsning, det blev en del ändrande på hur bältet skulle vara fastsatt, men nu är Tom nöjd. Gammcykeln med 350cc-motorn blir nog bortbytt mot en täckt trailer därborta, John med rötter i Gävle ville ha den i sin samling bland sina fina motorcyklar
.
I must have a chain guard and people claim to a CBR 600 from the 97 was not as stable as I built the chain cover in 2 mm chrome molly, there was one on the other side too. The front section is finally at HGB Welding for final welding, it became a part of changing the belt would be attached, but now Tom satisfied. The motorcycle with a 350cc engine gets enough away changed to a covered trailer over there, John, with roots in Gävle wanted it in his collection among its fine motorcycles.
Kedjeskydd? Måste kedjan skyddas? Mot vadå?
SvaraRaderaSlang och kabelskydd då, låter det bättre?
SvaraRadera